Niz

Hur ska man förklara, utan att verka galen?
Läkaren fråga idag om skuggfolket, hur jag vet att dom är efter mig.
 
Hur ska man förklara något liknande utan att se galen ut?
 
Vem skulle tro mig ändå?
 
Jag är nästan 90% säker på att något förföljer mig med någon teknik som får dom att vara osynliga. 
 
10% osäker på om det är allt i mitt huvud bara.
 
Att jag har hört dom planera min självmord och andra saker, som att dom ska hänga mig.
 
Hur ska man förklara att man är förföljd utav något som det inte finns något konkret bevis på utan att verka galen?
#1 - 94hckim på Existenz

Hej, såg din tråd på Existenz för ca en månad sedan och har läst den då och då. Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart då det måste vara något otroligt jobbigt att leva med dina symptom. Skriv till mig på inbox om du vill prata någon gång (helst discord (sev#4888) eller teamspeak) ifall du har tillfälle och vill prata. Måste vara väldigt jobbigt det du lever med. Ta hand om dig och du har alla mina önskningar om att du ska må bättre.

#2 - 94hckim på Existenz

Hej, såg din tråd på Existenz för ca en månad sedan och har läst den då och då. Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart då det måste vara något otroligt jobbigt att leva med dina symptom. Skriv till mig på inbox om du vill prata någon gång (helst discord eller teamspeak) ifall du har tillfälle och vill prata. Måste vara väldigt jobbigt det du lever med. Ta hand om dig och du har alla mina önskningar om att du ska må bättre.

Svar: Tack för värmande push, jag försöker hålla mig stark å fortsätta, hoppas jag hinner bli 30 innan
Niz